Informační systém POHODA profesionálně

Věnujte se svým klíčovým aktivitám a nastavení procesů v Pohodě nechte na nás.

Optimalizace firemních procesů

Chytré rozšíření programu pohoda

CLOUD pro POHODU

Rozšíření smart modul DEALER na B2B

Nadstavbový modul DEALER je skvělý nástroj pro obchodníky pracující v terénu.
dealer2
20 000 Kč 24 200 Kč s DPH
Skladem
Osobně v prodejně:zítraPřepravní společností:pozítří
KódAK014PNRozšíření pro obchodní zástupce
Produkt nebyl hodnocenPřidat hodnocení
Rozšíření smart modul DEALER na B2B

Rozšíření pro obchodní zástupce

Nadstavbový modul DEALER je skvělý nástroj pro obchodníky pracující v terénu. Pomocí tohoto doplňku zjistíte veškeré potřebné informace o zákazníkovi, jako jsou kontaktní údaje, objednávky a faktury. Zároveň je možné vytvářet objednávky a zapisovat poznámky z jednání. Vše je úzce propojeno s programem POHODA. Modul je navržen pro používání na mobilních zařízení typu tablet. Je však možné použití i na mobilních telefonech či počítačích.

Při návrhu modulu jsme vycházeli z požadavků našich klientů a postřehů z praxe jak obchodníků, tak manažerů. Rozvržení ovládacích prvků je ergonomicky přizpůsobeno práci v terénu pomocí dotykového ovládání.

Nadstavbový modul DEALER běží jako webová služba, na serveru klienta. Díky tomuto systému je zajištěna bezpečnost dat, které se nepřenáší na servery třetích stran a zároveň je zajištěna maximální aktuálnost zobrazovaných dat díky přímému napojení do databáze informačního systému POHODA.

Vzhledem k použité technologii webové služby je možné aplikaci používat ze všech možných platforem jako je Windows, Apple, Android, iOS, Linux a podobně. Pro správné zobrazení stačí aktuální internetový prohlížeč.

V případě práce na tabletu, nebo mobilním telefonu není nutné používat myš či klávesnici. Veškeré ovládání je zajištěno standardním dotykovým ovládáním těchto zařízení. Při práci na počítači je ovládání možné klasicky pomocí klávesnice a myši. Pokud máte počítač s dotykovým monitorem, je možné kombinovat dotykové i klasické ovládání.

Výčet základních funkcí

  • Přehled o aktuální skladovosti zásob na všech skladech včetně zboží na cestě.
  • Možnost vytvořit objednávku pro zákazníka v terénu
  • Zápis z jednání s možností zobrazení v POHODĚ
  • Prohlížení detailu zákazníka, včetně dodacích adres a individuálních cen.
  • Zobrazení historie událostí (zápisu z jednání).
  • Zobrazení historie objednávek, včetně položek a možnosti opakovat objednávku.
  • Zobrazení historie faktur, včetně jejich úhrad.
  • Zobrazení nejčastěji objednávaných položek
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisDiskuze