Informační systém POHODA profesionálně
Věnujte se svým klíčovým aktivitám a nastavení procesů v Pohodě nechte na nás.
Nadstavbový modul EXPEDITION je určen pro expedici / sklad, kde se expedují objednávky k zákazníkům. Ocení jej e-shopy, kde se řeší objednávání zboží u dodavatelů na základě objednávek od zákazníků, ale i při běžné expedici skladových zásob. Jistě všichni znáte tu situaci, kdy Vám přijde zboží od dodavatele a Vy potom složitě hledáte komu co poslat. Která objednávka už je kompletní a je možné ji expedovat. Pro potřeby zefektivnění práce jsme vyvinuli aplikaci, která to všechno dělá za Vás.
S naší aplikací se šetří čas a tím i peníze. Po nasazení naší aplikace stačí všechno zboží naskladnit na své místo do skladu a aplikace Vám sama ukáže, které objednávky můžete začít expedovat. Aplikace je určena převážně uživatelům mobilních terminálů s řešením plusMobile, který je určen pro práci ve skladu.
Dobrý den, mohu poprosit bližší specifikaci jak tento modul vypadá? V současné chvíli řeším tento model a tento produkt se mi líbí. Potřeboval bych vědět jak je vázaný, jestli na zakázky nebo jen objednávky? Jde o posloupnost přijatých objednávek aby se nepředbíhalo. Mám tedy dotazy: 1) mohu ručně po přidělení zboží změnit klienta nebo množství i já a původní bude akceptován v dalším příjmu? 2) umí modul přijaté zboží zapsat do přijaté objednávky řekněme po odsouhlasení? 3) umožňuje tiskovou sestavu soupisu přijatého zboží případně zda má filtr jako den, kód zboží atd? Děkuji Mlejnek